0rdinarygirls

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av LD HI - 14 februari 2013 19:44

Glad alla hjärtans dag finaste!

Idag har jag varit med Vickis. Först gick vi och köpte lite grejer till mig. Sedan köpte vi lite alla hjärtansdag myys! (Bild där nere) HAHAHAHAH så sjuuukt tjocka! Men är det alla hjärtansdag så är det.. Efter det gick vi till mig o tränade lite i mitt gym! Sjukt skönt. Det var typ min dag. Vad Hr ni gjort idag då?

Åhh, imorrn kommer LEA! SÅ JÄVLA TAGGAD JAG DÖÖÖÖR! Lea har flyttat till USA. Jag träffade henne i New Tork på Höstlovet! Vi hade så sjuuukt kul, ahahahhaha garva typ hela tiden! Aja sen i helgen ska jag träna och sedan ska jag göra en jätterolig och mysig sak med My friiendöös.

Puss o kram LINE

Av LD HI - 14 februari 2013 14:57

Hemskt ledsen för dålig uppdatering!
Jag har haft dans så mycket! Men iallafall hoppas ni inte är sura. Jag var jätte spidad i skolan idag för imorgo kommer världens bästa Lea! Hon bor i USA! Hon är min bästa vän.

Just nu sitter jag Själv och fikar inväntan på dans. Typ som vanligt. Åh vad jag längtar tills på lördag då ska vi göra en jätte mysig sak!

Glad alla hjärtans dag alla läsare!

Kramar desse!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två galna tjejer som är stolta 01:or. Älskar kompisar, sporta och familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards