0rdinarygirls

Alla inlägg under januari 2013

Av LD HI - 31 januari 2013 17:41

Shaloom!   


Idag har jag varit i skolan och haft jättekul.. Nej men nu är jag med Vickis! 

Vi har typ ätit mellis, spelat ett spel, kört kull, haha! Jag skrämde Vickis så hon typ skrek över hela huset! Så sjuktkul! VI har också fotat! Bilderna kommer i nästa inlägg för det laggar cp nu! Men..


Pussar och kyssar Line! 

Av LD HI - 31 januari 2013 16:11

Just nu är jag med världens bästa Felicia! Vi sitter och äter toast med varm choklad. Senare ikväll ska vi på Dans. Det här blev ett jätte kort inlägg så skriver mycket mer senare ! Puss

Kramisar desse!

Av LD HI - 31 januari 2013 16:09

Just nu är jag med världens bästa Felicia! Vi sitter och äter toast med varm choklad. Senare ikväll ska vi på Dans. Det här blev ett jätte kort inlägg så skriver mycket mer senare ! Puss

Kramisar desse!

Av LD HI - 30 januari 2013 21:20

Idag har jag varit med världens bästa line ! Vi har haft så himla kul! Först gick vi hem och åt mellis. Sen lite senare kom fina asta! Vi har kollat på tv och ätit bullar .

Just nu sitter jag och äter apelsin och dricker kall mjölk! Jätte gott lite sent på kvällen. Och sen ser jag på Mia på grötö. Ha en trevlig kväll alla underbara läsare !

Kramar desse!

Av LD HI - 30 januari 2013 18:44

Tjo Tjo!

Jag och Desse har skitkul! Haha, jag och Desse gick hem direkt efter skolan, tog lite mellis och satte oss framför tv:n. Sedan kom Asta som hade varit på utvecklingssamltal. Då gjorde vi lite historialäxor. Asta behövde gå halv 6 så nu är jag och desse själva. Vi körde flygplanet, haha! Så sjukt kul!
Jag är hon med rosa kläder, desse har onepiecen!

Måste sluta nu, puss och kram!

Line

Av LD HI - 30 januari 2013 07:14

God morgon alla fina!

Just nu så ligger jag i sängen och myser. Mamma väckte mig 10 i 7 och jag var klar med frukosten kl. 07.00 Haha orkar inte, jag vet inte vad jag ska göra, haha. Jag vill inte byta om för då kommer jag vara klar typ halv så det orkar jag inte, eller maybe baby. Måste gå nu! :)

Pussar o kyssar Line!

Av LD HI - 29 januari 2013 19:57

Jag har precis varit på dans! Det var jätte kul! Jag dansa i en och en halvtimme. Sen har jag badat i mitt varma och sköna badkar. Mys!

Just nu sitter jag i min soffa och äter lite apelsin och kollar på tv. Om en halv timme ska jag äta middag. Vi ska äta kyckling med pasta! Hejdå ! Ha en trevlig kväll!

Kramar Desse!

Av LD HI - 29 januari 2013 19:05

Just nu är jag med världens bästa Felicia! Vi ska snart äta middag . Eller aa om en timme, för sen ska vi på Discodans. Vi har friträning idag. Jag har dans sju gånger i veckan! Men jag älskar dans så det är värt ! Jag kan verkligen rekommendera att börja ! Måste gå har brottom!

Kramar desse!

Presentation


Vi är två galna tjejer som är stolta 01:or. Älskar kompisar, sporta och familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards