0rdinarygirls

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av LD HI - 3 februari 2013 18:20

Jag har precis skypeat med världens bästaste vän! Lea är min bästa vän! Har fler men endå! Hon och jag gjorde allt tillsammans vi dansade,spela fotboll, bodde grannar, gick i samma klass, skrattade ,var busiga och allt !! Innan hon flyttade ! Men vi ses lite då och då! Vi sågs i Miami och hade sjukt kul! Det var de bästa dagarna i mitt liv! Längtar efter dig Lea! Puss!

Kramar desse!

Av LD HI - 3 februari 2013 15:32

Idag fyller min brorsa 16 år!
Vi började med att väcka honom med en sång,en bricka med smuthie,macka med ost och gurka, bulle och choklad och två paket. Han ska få lite mer ikväll. Men nu fick han en iPhone 5 och en gucci perfym. Senare ska vi äta god tårta med Pia och Kurt , mina kusiner och farmor och farfar! Grattis David!

Igår var jag och mamma på middag hemma hos min kompis asta! Vi åt lasange, med god sallad, och så drack vi fanta. Sedan så kollade vi på melodifestivalen. Det var inte alls bra . Utom när snygga danny körde sitt lilla nummer ! Haha det var kul! Längtar till nästa helg då är de melodifestivalen igen!

Kramar desse!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två galna tjejer som är stolta 01:or. Älskar kompisar, sporta och familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards