0rdinarygirls

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av LD HI - 4 februari 2013 20:26

Nu sitter jag här i min mysiga soffa och väntar på att toppmodel Sverige ska börja! Undertiden äter jag min smarriga kladdkaka med banan och apelsin bredvid. Imorgon har jag dans tror jag. Haha som vanligt! Jag kan verkligen rekommendera att börja dansa! Det är det bästa som finns! Efter topmodel Sverige ska jag nog krypa ner i sängen och sova jätte gott ! För imorgon är det en ny dag! Godnatt

Kramar desse!


Av LD HI - 4 februari 2013 19:16

Hej alla älskade läsare!
Förlåt för jättedålig bloggning! Men i helgen hade jag o Desse fullt upp! Aja idag ar jag haft jättekul! :)
Jag har varit med Asta och Desse. Jag och Asta slutade tidigare än Desse så vi gick hem till Asta och fixade jättemysigt mellis! Vi har också pluggat till vårt geografiprov.. Uuusch! Haha, vad har ni gjort då? Snälla kommentera! Jag älskar när det händer, hihi. Hände på min gamla blogg och det är skitkul faktiskt! Alltså ni kan fråga någon fråga, önska ett önskeinlägg o.s.v
Snälla gör det!

Kramar Line!

Av LD HI - 4 februari 2013 15:46

Just nu är jag med världens bästa line och asta ! Jag slutade lite senare så jag kom till dem senare. Men när jag kom dit så hade de fixat varm choklad,saft,pepparkakor och macka! Åh ni är så underbara! Vi har precis pluggat till vårt tråkiga geografiprov!

Kram desse!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två galna tjejer som är stolta 01:or. Älskar kompisar, sporta och familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards